Indica

wtorek, 1 kwietnia 2014

Hay ^^

Ohayo Minna!

     Mówcie mi Yukiteru NecOkami ^^ Zanim się rozpiszę na temat tego bloga, fanpage'a i wszystkiego co jest związane, może najpierw się wszystkim przedstawię...

     Otóż, jestem młodą dziewczyną pochodzącą z Polski, która praktycznie od zawsze wyróżniała się z szarego tłumu przez to, że nie była taka jak inni - lubiła być indywidualistką, osobą, która grzebie w subkulturach z całego świata i miesza je wszystkie ze sobą. Kolorowe włosy, lolicie sukienki, przeciętne koszulki z nadrukami czy mroczne glany w połączeniu z kocimi uszkami dają czasami wspaniały efekt. Jednak czy to jak się ubieram można nazwać jedną konkretną subkulturą? Można jednocześnie potwierdzić i zaprzeczyć to - jak kto woli. Właśnie przez moje zainteresowanie stylami subkultur a także fascynacja kulturą Kraju Kwitnącej Wiśni, doprowadziła do tego, że zaczęłam tworzyć własne projekty ubrań - niektóre z nich próbuje realizować ^^ W ten sposób chcę się realizować i spełnić swoje marzenia, a może kiedyś uda mi się otworzyć własny sklep z alternatywną odzieżą, kto wie.

     Tego bloga będę prowadzić regularnie, w zależności od rodzaju notki:

1-100% - notki, które będą w tytule oznaczane z cyferką i znakiem "%" będą miały charakter streszczenia tego co udało mi się już osiągnąć na płaszczyźnie projektowania ubrań i tym podobnych rzeczy. Będzie to pewnego typy wyznacznik procentowy tego, do czego chcę dojść. Ten rodzaj notki będzie dodawany nieregularnie, z powodu zróżnicowanego czasu pracy nad sobą.

*Foto* - notki, które będą tak oznaczone w tytule, oznaczają rzecz jasna sesje zdjęciowe ^^ Sesje będą dodawane zazwyczaj raz na kwartał (chyba, ze rzeczywiście by coś wypadło, że nie udałoby mi się ich zrobić, lub całkiem przeciwnie - byłaby możliwość urządzenia więcej sesji niż jedna na kwartał)

*Yuki Story* czyli dodawane raz na miesiąc opowiadań o tym co się u mnie dzieje ciekawego - może kogoś to naprawdę zainteresuje i będzie tu zaglądać chociaż po to aby poczytać to opowiadanie. Będę je zawsze dodawać pod koniec miesiąca między 25-30/31.

Prócz wyżej wymienionych, będą dodawane również zwykłe posty, w których będę pokazywać moją pracę nad tym wszystkim (tj. projektowanie, szycie itd).

Zainteresowanych zapraszam do lajkowania mojego fanpejdź na FB https://www.facebook.com/pages/Yukiteru-Necokami/1472116849671613

Zapraszam też ma mojego aska ^^ http://ask.fm/YukiteruNecOkami

A z boku, nad witrynką "This is me" możecie odwiedzić mój kanał na yt, gdzie niedługo będę dodawać filmiki związane z subkulturami, modą itd. jest tam również opcja tłumacza, wiec dla nikogo nie będzie problemem przeczytać notki, które będę tu wstawiać ^^

Tak więc dzisiaj dziękuje za uwagę i do zobaczenia wkrótce ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz