Indica

czwartek, 10 kwietnia 2014

Convalia, convalia, convalia... CONVALIA!

Witam moi drodzy!
     Jak wam mija dzisiejszy dzionek? Mnie dla odmiany zebrało na napisanie czegoś, więc postanowiłam, że napiszę krótką recenzję jednej z koszulek, zakupioną na stronie www.restyle.pl . Niestety z powodu mojego zniszczonego aparatu i tego, że mój telefon doznał pewnych "obrażeń" swojej kamerki nie jestem w stanie zrobić jej zdjęcia u.u W takim bądź razie posłużę się zdjęciami ze stronki Restyle. 



     A więc jak widać jest to czarna koszulka z nadrukiem, który przedstawia Czerwonego kapturka trzymającego w dłoni serce wilka. Ten "mroczny" obrazek jest projektem "GuzikArt. Sama koszulka jest wykonana z wysokiej jakości bawełny z domieszką elastynu. T-shirt nie ulega deformacji i jest bardzo wygodny. A nadruk jest naprawdę wytrzymały - mam tę koszulkę już jakieś dwa lata i była prana już oooooo sporo razy a nadruk nadal wygląda jak nowiutki. To jest wielki plus i chwała im za to ^^ Co tu jeszcze by powiedzieć... koszulka pasuje do kreacji typowo subkulturowej i idealnie dopasowuje się do gotyckich sukienek jak i zwykłych jeansów ^^

     Nie wiem czy was zaskoczę czy nie, ale dzisiaj z rana naszła mnie pewna myśl, która dopiero w szkole przerodziła się w iście dobry pomysł. Mianowicie zdecydowałam jak nazywać się będzie moja pierwsza kolekcja. Może to banalne i kompletnie dla niektórych bez sensu, ale tak się stało. tak, chodzi o nazwę "Convalia". Nie powiem Wam dlaczego właśnie tak, bo szczerze powiedziawszy to sama nie wiem, po prostu to słowo samo z siebie wyskoczyło z mojej głowy i zapisało się na kartce. 
Okami
Okami
 
Tak, Yukiteru zamiast brać się za projekty i ich dopracowywanie bawi się w ChibiMakerze i rysuje postacie do *Yuki Story*. Cóż, Neco może i jest jeszcze do siebie podobna z Makera i obrazka, ale nie 
Neco
Neco
 mogę tego już powiedzieć o Okami, który szczerze powiedziawszy bardziej podoba mi się w wersji makera ^^
Tak, poważnie, pierw żarłoczne ciastka, teraz zabawy na Chibimakerze. "Yuki! Weź się do roboty i za projekty! Za NAUKE, do jasnej anielki!!!" zakrzyknąłby na pewno Okami. Cóż, może i miałby rację - okazjonalnie, wiec pozdrawiam serdecznie moim czytelników! 

     Trzymajcie się ciepło! 

2 komentarze:

  1. Fajny blog! Zapraszam do siebie ;) http://mikosblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz fajnego bloga. uwielbiam twoje posty !!!!!
    ale zapraszm do siebię http://yukiteru-nec-okami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń